Uncategorized

Varmt men gör ont

Vissa saker är det som kan värma en men samtidigt smärta.  Som denna kommentaren jag fick på min blogg förra året när jag var i Kina.  Farmor gick bort kort efter att jag kommit hem från Kina. Jag blir Varm i hjärtat av att hon tänkt på mig på min födelsedag. Jag tror hon vet att jag älskade henne (jag försökte visa det så mycket jag bara kunde från att hon blev  sjuk).  

Det är fortfarande svårt att acceptera att hon är borta,  hon fanns ju alltid där,  bara 50meter från där jag växt upp. I mina drömmar lever hon vidare i alla fall. 
Saknar dig farmor 💜
Leave a Reply

