Allmänt · Uncategorized

Jag väntar alltså bara.

Hej alla! 

Hoppas ni inte är alltför ledsna att jag lämnar landet. 
För de som inte vet,  jag har alltså tagit examen .jag bara väntar på bevis för det. Tydligen har de “ovanligt mycket arbetsbelastning” just när jag vill ha ut min examen. Jag undrar om de gör så alltid eller någon försöker hämnas på mig gör något (finns en eller fler personer på institutionen som inte gillar min känsla för rättvisa och medmänsklighet).  
Tadaa  bevis! 
Det har varit rätt mycket att stå i sen jag kom hem från Kina. Så  jag har knappt hunnit umgås med ens de jag vill träffa. Jag har haft två vikariat,  extrajobbat och sommarjobbat samt återupplivat pappas trädgårdsland.  
Bland annat har jag renoverat denna möbel, snyggt va? Jag är personligen väldigt nöjd. Planterade ruccola och annan sallad i den. Färsk sallad som en planterat själv och vet är obesprutad är riktigt god! 
Leave a Reply

