Allmänt · Uncategorized

13dagar av oro

idag är min sista orosdag. Men just nu oroar jag mig extremt. För att komma ifrån att bara tänka på hur mycket jag oroar mig tänkte jag försöka mig på en storstädning(kan ju inte ur och gå pga stormen).

Det blir att storstäda kylen, rensa garderoben ännu mer -ta bort alla sommarkläder, på riktigt denna gången, och kanske hitta mer jag vill sälja. Sen blir det tvättid, och jag ska även damma hela lägenheten, är lite dålig på det. Dammsuga gjorde jag igår(eller om det var förrgår)… men med en katt som min kan det redan behövas igen.


Detta bör väl ta en hel dag? om jag ens orkar fokusera så mycket på städning och inte överge det för skyrim.

Såg förresten en kjol jag bara MÅSTE ha, får komma över den på ett sätt eller ett annat xD



Leave a Reply

