Allmänt · Uncategorized

Mobilklydd

Okej! Nu har jag insett hur extremt mycket problem min mobil fört med sig. Så nu åker den på lagning! Problemet med den andra mobilen, reservmobilen jag lånar, att den är HELT tom på foton! Åh, jag överlever knappt utan foton! Fotar säkert minst 300 foton per månad. Får försöka hålla antalet nere nu med reservmobilen, den har ju inte så mycket plats.

Sedan har den inga spelappar (som jag vill ha) och varken viber eller whatsapp. Bara några samsung-appar (påminn mig att inte köpa samsung i framtiden om de inte var den vanliga google play-butiken).

Jag bara HOPPAS de inte kommer behöva göra en full reset så jag blir av med allt sparade i My little Pony (A). Seriöst, jättebra mobilspel!

Gjorde förresten ett underbart hus i koreansk-inspiration (lite svårt när sims mest har “kina”-tema). Sen är interiören verkligen ett master-piece känner jag. Har t.o.m fått med en traditionell nedsänkt sittplats jag har sett i koreanska filmer. Men, den behåller jag för mig själv 😉

Leave a Reply

