Allmänt · Uncategorized

Blogga om hälsa?

Jag funderar på att blogga mer om kost, träning och hälsa. Men jag undrar hur intresset ser ut för det. Ska jag vara helt ärlig är inte träning min starka punkt och har aldrig varit, men promenader är jag riktigt grym på 😉 Fast tyvärr har min benhinneinflammation kommit tillbaka, tror mitt börja-löpa-schema satte igång det på v 5 så löpar-planen får jag tyvärr lägga på hyllan igen.

Folk här får gärna kommentera vad ni vill läsa mer om! obs att jag inte är den som ger quick-fix på saker eftersom jag inte tror på sånt. Man kan inte bara önska sig något så får man det, man måste BESTÄMNA sig!

Här finns en översikt över mina loggade promenader och det fina lila sträcket är hur min vikt ändrats under samma tidsperiod. Vikten började på 65 och, idag, är på 53.



Leave a Reply

