Allmänt · Uncategorized

och livet nu?

Ja det som folk kanske heller inte vet är att trots jag gått mer i vikt har jag alltid unnat mig saker, antagligen lite för mkt haha. Men jag vill ha en hållbar livsstil, jag tror inte på att skära bort det man tycker om helt och hållet för sig själv.Idag lyckades jag missa ett extrapass på jobb och en vän som ville ses för jag gjorde en roadtrip till djursjukhuset för att köpa Kålles specialfoder!När paketen är typ större än honom måste den ju bara räcka längeJag åt givetvis idag också (vet jag har en vän som e orolig för sånt) .Hon behöver inte oroa sig, jag äter massa!Oh yes, det ÄR en frozen cheesecake ;-)Nu ska jag fortsätta min välmåendes-kväll med att fixa naglarna, göra en hårinpackning och annat mys!Ha en trevlig helg alla!

Leave a Reply

