Allmänt · Uncategorized

Ursäkta min arrogans

Hej!
Jag måste bara skriva detta någonstans. Detta kan tolkas arrogant och så… jag ursäktar för det i förväg.

Tänkte lite på min C-uppsats och hur trevligt det hade varit om jag kände någon annan som var insatt i ämnet (väldigt nytt ämne som inte många ens vet existerar eller vill erkänna existensen av). Sen tänkte jag “vad jobbigt att vara den enda man känner som är insatt i ett ämne..”

Sedan insåg jag: Av alla jag känner är jag den som är är mest insatt i ämnet. Antagligen vet jag mer än väldigt många andra om det ämnet. Jag vet att många människor har något specifikt område där man har mer kunskap. Men har ni tänkt på hur häftigt det är ändå att vara den som vet mest om nått?

Leave a Reply

