Allmänt · Uncategorized

Me with heels

Okay!
Det där blev en väldigt spännande fredagsnatt. Närmre klockan 23 trillade en festinbjudan in, och , snabb som jag är var jag framme redan halv ett på en fest på andra sidan stan. Trots jag slängt på mig mina 11(eller är det 13?)cm klackar. Några drinkar och låtväljande efter var det redan dags att sticka hem!

Lyckas missa sista bussen, men som alltid när jag druckit, ser jag inga problem med att gå genom halva-eller hela?-stan.

Som tur är för min kära vän så gick vi ikapp bussen 2 hållplatser senare, så vi fick springa. Tydligen har jag absolut inga problem att SPRINGA fastän min häl är 9 cm högre upp än tårna (kilklackarna..), trots jag knappt vågar gå i dem annars.

väl hemma såg jag några främlingar spela pingis i foajén, tyckte det såg kul ut! Stack upp och slängde av jackan, bytte skor och så ner igen!

Slutade med att jag spelade pingis (de tyckte jag var bra) och hoppade över bord i någon timme. Seriöst, ser jag dem igen festa här så vill jag joina. Jossan och Max (gånger 2?) och så storögda söta killen.

Btw. Får gärna säga till om det dyker upp en video där jag är med och hoppar på/över bord på FB eller youtube. xD

3 thoughts on “Me with heels

  1. Fortsätta läsa kommer jag absolut göra! Du borde lägga upp mer bilder på dig, som den ovan. Du ser ju bra ut :$

    Like

Leave a Reply

