Allmänt · Uncategorized

Uppdatering om vardag

Ok, skolan går bra- alla poäng tagna hittils 😀 Har hittat en trevlig tjej i klassen som jag ska skriva denna inte-Buppsats-men-det-är-ändå-Buppsatsen med.

Jobbet går också bra, hade en himla massa trevliga kunder igår, och fick också höra tillbaka att jag är trevlig.

Kärlekslivet? HEMLIS 😉

Noterade att jag inte lagt upp en bild på Kålle på sistone. Så här kommer en morgonbild när han krypit upp på mig för att mysa, jag var så trött att jag knappt kunde se (eller fota), därför hade jag heller inte hunnit tvätta hans ögon än då  🙂

 
Så här kommer en bild där han är lite renare 😛

 
 
 
Leave a Reply

