Allmänt · Uncategorized

Matematik nuförtiden

Ok, nu har jag räknat ut.. att om ett år, så kommer jag att vara tvungen att komma på en ny rutin för att klä på mig, för mitt hår lär vara så långt att det vara är ivägen. Det lyckas redan fastna i BH-band, sjalar, halsband och väska.

Men sen å andra sidan, när mitt hår är så långt, så kommer jag äntligen ha nytta av det flertalet koreanska-frisyrtutorials jag hittat på youtube.

=… ?

Nej, jag har inte blivit bättre på matematik med åren, dock har den ändrat form. Från att räkna flagskuggor i matte på grundskolan till hårlängd.. Jag föredrar den senare, faktiskt.

För övrigt: Att man alltid är så himla populär, så fort ens fbstatus är “singel”, suck. JAG KAN FAKTISKT VARA LIKA MYCKET KÄR I NÅGON FÖR DET!

Leave a Reply

