Allmänt · Uncategorized

Jobb

För er som missat eller jag inte berättat för så har jag äntligen fått ett efterlängtat extrajobb, och inte vilket som, utan på 1 av de 2 dröm-extrajobbställena jag haft!
Första gången efter upplärningsdagarna var klar fick jag t.o.m öppna hela butiken själv! Sedan ringde chefen till mig idag och sade att jag inte behövde jobba idag, hon är frisk igen (hade hoppat in för henne igår och iförrgår), men att jag är så himla duktig att hon vill att jag ska vidarutvecklas på företaget- därför jag får vara med på deras säljutbildning!
 
Ifall någon tror att man bara får utbildning om man är dålig, så har de fel. Detta är en utbildning som alla i standardpersonalen ska genomgå, detta betyder att chefen, och företaget anser att jag är värdefull och vill investera i mig och min arbetskraft. Det är ett väldigt trevligt erkännande! Hon frågade även om jag kunde redan nu boka in två tider närmre sommaren- för att vara säker på att jag kan allt tills jag ska sommarjobba. Givetvis tackade jag ja till den möjligheten.
 
Men när jag äntligen fick lite tid över passade jag på att ta en promenad, vädret idag har ju verkligen varit underbart!
 
Nejmentitta! Träd utan snö på dem!
Leave a Reply

