Allmänt · Uncategorized

Story of my life

Var i en affär, för att köpa leggings, mina gamla hade gått sönder (hej låren, värst vad ni blivit maffiga), råkar se “Nyheter som det bara finns fåtal vkar av” , och automatiskt börjar jag bläddra där, eller ja, jag behöver inte ens bläddra för mina ögon möts av en underbar mjukkavaj/jacka med speciell, modern skärning. Den är var lite speciell så jag tänkte prova den mest för skoj.

Väl inne i omklädningsrummet med jackan på inser jag att den sitter PERFEKT, och framhäver verkligen mina formiga-trevliga-former.

Vad gör jag då? Jo, givetvis mms:ar jag bilder till mamma för att fråga om råd, dumt att köpa utan rådfråga med någon.

Svar från mamma “Cool! Men du kommer nog tröttna fort på den”.

Är det allmänt känt nu? Att jag lätt tröttnar på saker (och folk)? Åh…

Men jag kan inte sluta tänka på den, jag kanske får byta ut den mot 2 jackor jag tröttnade på längesen istället…

Leave a Reply

