Allmänt · Uncategorized

Lite skryt..

Jag känner verkligen bara för att säga detta: Idag under föreläsningen frågade föreläsaren “Vad tänker ni rent spontant om funktionalitetsteorin?”. Först tog det lite tid, sen kommenterade en kille något, minns inte vad. Sedan var jag bara tvungen att flika in med en grej.  Först kommenterade läraren att det var en optimistisk syn på hur människor fungerar, men senare under föreläsningen tittade han på mig och sade att han höll med om min kritik mot teorin. Åh, det är så extremt härligt med bekräftelse! 
 
Nämen titta, en myskatt!

2 thoughts on “Lite skryt..

  1. Hittade din blogg när jag googlade Winnös katteri, jag har själv en katt född 2011 från samma katteri 🙂 Så himla söt din katt är! Vilka föräldrar har han och vilket år är han född? Hälsningar Mollie

    Like

    1. Hej!Vad kul att du hittade hit! Min Kålle är född 2009, och hans pappa är IC S*Winnös Zingo och mans mamma är S*Adelia’s midnight fantasy. Det katteriet får alltid så himla underbart fina katter och Ann-Helene är så trevlig.

      Like

Leave a Reply

