Allmänt · Uncategorized

Jag älskar att klaga!

Ifall det är något jag verkligen lärt mig under förgående år (och som nyligen blev bekräftat) är det att om en inte säger till ordentligt, så blir saker inte fixade.

Jag menar inte att jag gillar att klaga i allmänhet (för det är rätt jobbigt med folk som klagar hela tiden) utan det är specifika saker. Ex, lösögonfrans-limmet gav mig utslag, “du får en väska på köpet”-väskan uteblev från paketet.

Varje gång det varit något konstigt eller fel har jag det senaste året faktiskt kontaktat företaget, och varje gång(utom en) har de fixat det. Även om det kanske gäller att skicka ett extra meddelande om en inte fått svar på några dagar.

Jag uppmuntrar alla att ta kontakt med företagen när de inte levererar vad de lovar- ni kommer bli mycket nöjda efteråt, och inte bli några bittra gamlingar. Det är ökad risk för att få alzheimers ifall en är bitter, läste jag någonstans. Det ska finnas forskning för det.

Så, don’t worry- be happy! och i mitt fall- invänta den utlovade väskan som företaget svarade idag att de ska skicka till mig.

All good!

Leave a Reply

