Allmänt · Uncategorized

sjukling dag…nr?

Jag vet inte hur länge jag har haft infektioner i kroppen i sträck nu, de har liksom överlappat varandra. Enligt min almenacka började jag ta medicin den 13:e. Det är nu den 31:a och idag tog jag sista penicillinet mot halsfluss. fast nu har jag en virusinfektion- möjligtvis influensa.

För sjuk för att vara med i gruppen, lite synd eftersom det är mina ideér om studera socialt samspel gruppen väljer att använda och även en teori jag tyckte vi skulle ha som de kommer analysera det genom. Jag hoppas att jag bara behöver göra en skriftlig komplettering, för ja, annars blir det jäkligt mycket arbete tills jag är frisk igen.

Nu när jag är sjuk hade det varit praktiskt att kunna ta tid för att läsa “Gul utanpå” (ja, nu när huvudvärken är drastiskt mindre). Men trots att jag beställde boken den 26:e, blev den först utskickad från CDONs lager igår, och verkar inte ens ha kommit in till posten än. Jag hoppas att den kommer tills helgen åtminstone.

Nej minsann, nu ska jag nog ta en dusch, städa lite *(det har ju hamnat lite på efterkälken nu i veckan för mitt huvud har känts som att det ska sprängas) sen gå och vara sjukling igen- alltså bara ligga och halvsova i soffan, annars blir jag aldrig frisk!

Nämen titta, mysig lapp!

Leave a Reply

