Allmänt · Uncategorized

När jag hellre hade bott på landet..

Jag började precis läsa intot till Patrik Lundbergs bok “Gul Utanpå”(Ja! Den låg och väntade på mig i brevlådan!), och känner den dära harmonin av att läsa en skönlitterär bok över hela mig. Efter två meningar börjar en granne spela hög musik med mycket bas, verkligen mycket bas. Nej, Patrik Lundbergs bok förtjänar mer än detta…Så den får vänta.

Om jag inte bott på landet hade jag inte haft detta problem, men det är väl ändå den enda fördelen med att bo på landet också…

Nämen titta! Den är faktiskt här!

Leave a Reply

