Allmänt · Uncategorized

Chai på Coffehouse

Var runt lite och upptäckte då Coffehouse i en liten stad. Där inne hade de chaiburkar som jag kände mycket väl igen, har haft en av sorterna hemma.Här fanns även andra smaker, som chai med vanilj och de hade även så en kunde få chai med minimarshmallows. Eftersom jag aldrig druckit chai där för bestämde jag mig för att börja med den vanliga. Fick den efter en rätt bra stund (de hade en ny tjej som jobbade där), men de hade inte glömt att göra den laktosfri (som vissa på de mer stressade cafeérna gör).
 
Den var jättegod! Är den lika god som den de gör på Darins i Kristianstad? Njee.. Jag vet inte, det var så längesen jag drack en chai där. Vad jag däremot vet är att jag bara måste köpa en ny chaiburk som sådan de hade på detta cafeét!
 
Nämen titta, Chai-mys!
 
Leave a Reply

