Allmänt · Uncategorized

Nattankar

Jag har större överseende med dina brister om du är medveten om dem, och ännu mer om du alltid jobbar med att göra dig av med dem.

Måste så många vara sånna sjukt stora assholes?

Är så jävla trött på dem nu. Vilka? Typ, ALLA.

Så fryser jag också.

Tacka vet jag min nya hobby.

Påminn mig själv att skriva önskelista, kanske göra som min sötnoskompis gjorde på sin blogg. Det var mkt smart!

Tacka vet jag att jag inte brukar ta snabba dumma beslut. Nej, jag är sjukt nöjd över mina belslut idag! Duktiga jag, mkt duktiga jag.
Nämen titta, saffransbulle. De har börjat sälja sånna i affärerna nu. Åh ÄLSKADE VINTER, HÄR KOMMER VI 😀

Leave a Reply

