Allmänt · Uncategorized

Du kan få bli min….

Nej, det finns redan de som vill dejta mig. Den positionen är fylld ja…
Nej, det finns redan de som bara vill ha min kropp… Du behöver inte vara en sån…
Nej, det finns redan de, som vill ha mig som tjejkompis..

Du kan få ha mig som din killkompis!
Personen du ringer när du vill spela 2-player på tvspel
Personen du snackar skit med över chatt
Personen du släpar med på fester
Personen som är din wingman (jag är faktiskt en rätt bra wingman)
Personen du berättar om dina senaste kap för
Personen du skiter i hur den ser ut
Personen du glor på film med en seg onsdagskväll, utan att du försöker tänka ut sätt att förföra denne

Så många vill ha mig som så många saker…
Men det enda jag behöver nu är att få vara någons killkompis

Nämen titta, strumpor!

Leave a Reply

