Allmänt · Uncategorized

Trötta tankar…

Hade han låtit mig gå om han visste hur många som skulle vilja ha mig?

En tjej har arbetat med sin C-uppsats 3 terminer nu, en annan jobbade en hel extra sommar. Men jag kan klara det på den utsatta tiden, jag SKA klara det… eller hur, visst kan jag?

Det är inte lögn om jag bara inte berättar allt, eller?

Jag skämtade om att det var kö, men det var tydligen inget skämt.

Varför lyder du inte dina egna råd?

Varför accepterar han inte hjälp och förståelse?

Måste en acceptera saker som verkar sanna? Vissa gör ju tydligt inte det, men vill jag vara som dem?

Använder bara hårinpackning nu istället för balsam, kan det vara dåligt för håret?

Nämen titta!! Idag var han jättekelen, sjukt mysigt!

Leave a Reply

