Allmänt · Uncategorized

What the.. whaaaat!

*Phew* gissa om jag blev chockad idag när jag loggade in på min deviantart. Brukar inte hända allt för mkt, men helt plötsligt var inkorgen full av “favs” och kommentarer, eller ja, mest favs. Lade tid på tacka alla som lagt till mina dikter till sina favoriter. Sen gick jag in och läste en av de nya. Faktiskt bara 3 dagar gammal dikt. Den har 108 views. 108?! Den är inte ens postad på FB, och genomsnittet är nog… 20 eller så. 108 är ett stort nummer för mig. Den dagen (en vacker dag) jag får 1000 views på en enda dikt. DÅ, ja DÅ ska jag göra en samling och försöka få den publicerad, Så det så.
Leave a Reply

