Allmänt · Uncategorized

Hur du berättigar ett inköp

Satte en rätt bra titel, så här kommer listan:
  • Kalla det investering (exempel: Min gråa eyeliner var en bra investering)
  • Säg behövde det (exempel: Jag behövde en väska som går med min nya stil, den andra är helt fel stil)
  • Tänk att du inte behöver göra det nästa månad. (exempel: Men köper jag det DENNA månaden så sparar jag de pengarna nästa månad)
 
Givetvis går det att berättiga inköp på flera andra sätt. Detta är dock de jag kört med när jag verkligen, verkligen, verkligen velat ha nått. Som ett frisörbesök, som jag gjorde idag. 

 

 

ps. Är din sambo/förälder/syskon/bästa vän/vänner ett inköp från att ringa Lyxfällan, undvik tänka såhär.

Leave a Reply

