Allmänt · Uncategorized

Småsaker som INTE är ok:

  • Att inte vara artig så länge man kan (läs denna support-chatt-folk! o jo, vissa kan definitivt anstränga sig mer)
  • Att inte önska trevlig helg tillbaka (återigen, support-ppl…)
  • Att två butiksanställda ger totalt olika information om vad de gör med söndriga produkter (med samma exempel)
  • Att få en bild på sitt ex, som är sjukt het.
  • Att säga en sak, och 2 veckor senare totalt gå emot det man sade. (typ: Nejdå, men jag är heller inte redo för förhållande för man dissa ngn… sen 2 veckor senare i ett förhållande xD)
  • Inte hälsa på gäster som redan är på en fest om man kommer senare än dem
  • Spela hög musik på buss/tåg
  • Inte ge upp sitt säte på buss/tåg för någon äldre/gravid
  • Inte hjälpa någon som obviously behöver hjälp när ingen annan kan hjälpa (det är skönt att folk uppskattar när man hjälper dem 🙂 )
  • Att inte ha sin hund i koppel i stadsmiljö (har lagen på det kommit ännu?)
  • Att trängas i köer
  • Mens (had to throw it in there).
  • Att ha svår pms och inte ta medicin för det (för du kommer låta det gå ut över andra- INTE ok)

Vad som däremot är VÄLDIGT ok, det finns lycheesmak, i spritformat! 😀 Mer lychee åt folket! wieeee

One thought on “Småsaker som INTE är ok:

  1. Jag går inte emot vad jag säger och jag jobbar inte i butik så det kan inte passa in, men allt annat stämmer in på mig. Hälsar definitivt INTE på folk om jag kan låta bli.

    Like

Leave a Reply

