Allmänt · Uncategorized

Speciella människor…

Här där jag bor, i ett väldigt stort hus. finns en del suspekta människor..
Som igår när jag var på väg till hissen ser jag en asiatisk kille som har mp3 i öronen och dansar, rätt fritt i hallen.. tills han märker att jag går där.

Eller vad sägs om killen som sjunger för sig själv i tvättstugan, när jag också är i tvättstugan?

Nåja, dock är killarna här väldigt fina, och lustiga. Jag har bestämt mig för att jag trivs här (trots den högst otrevliga personalen)

titta, honungsmelon!

Leave a Reply

