Allmänt · Uncategorized

New Friend

..och den heter… Nervöst sammanbrott! Jag är sååå nära på att få det nu känns det som. Exakt ALLT som kan gå fel går fel nu!  Har missat asmkt i skolan pga sjukdom, har inte hört av ngt jobb, Sims 3 laggar så det blir ospelbart (ja, det är serious problem), jag kan INTE sjunga pga halsen är totalförstörd av allt hostande, mitt nya bredband (som är gratis i 3 månader…lite ljus i tunneln) har inte kommit än, och då bestämmer sig windows för att påstå att jag inte har äkta vara. Men windows har antagligen rätt, var ju inte världens mest pålitliga människa som fixade det till mig. Som om inte det var tillräckligt bestämde sig ett företag att skicka en sak jag beställt (men inte betalat för ännu) NU, sådär 3 månader efter jag lade ordern, fick mail att det var på väg, sen när den inte dök upp kom de med den fattiga ursäkten “så många beställde samtidigt så även om det stod den fanns i lager kunde bara vissa få den”. Den saker skulle vara en present också. Jag hade nog hanterat detta bättre om jag hade lite mer social kontakt den senaste veckan. Men det kunde jag ju inte, för jag var sjuk.

nämnde jag att skaffa windows äkta vara ( och nedgradera mig 2 grader då): kostar 1000 spänn. De 1000 spänn jag inte har eftersom jag inte har fått sommarjobb, extrajobb ELLER sommarstudier.

Avslutar med att citera Snookie: WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH

Leave a Reply

