Allmänt · Uncategorized

Vi firar en vecka!

En vecka idag. Ja, vad ska jag säga? Jag trodde inte att det skulle komma så snart, ungefär två år sen jag kände såhär. och det är fruktansvärt! Hur tusan kan jag vara sjuk i en hel vecka? Eftersom smittorisken är hög (och jag dör om jag gör nått typ) så har jag bara suttit hemma hela veckan. I början kunde jag knappt resa mig upp. Nu bara hostar jag som tusan (ok, inte bara men ändå) och så fort jag gör ngt “mer” (ex. laga mat, eller dammsuga upp kanel ‘long story’) blir jag sjukt varm. Kunde det inte gått mer än 2 år, detta känns nästan värre än att vara kär. Bara nästan.

Eftersom det inte är ofta jag är sjuk i 1 hel vecka, och på mammas order, så åt jag lite sånt här:

jordgubbar med vit choklad

Detta är då smält vit choklad som jag doppade jordgubbar i. Oerhört gott.

och om ngn tänker klaga på att jag inte är så nogrann med nagellack: save it, jag bryr mig inte 😀

Leave a Reply

