Allmänt · Uncategorized

Dålig aptit, sjukdom och musik

Det är i princip allt som händer för tillfället. Jag känner mig åtminstone vid liv nu, inte som när sjukdommen började. sjuksköterskan tyckte inte det var sådär jätteviktigt att veta om jag har en fruktansvärt förkylning eller influensa. Jag som alltid trott att influensa var värre.

Även om jag en dag bara fick i mig en macka och två gifflar (tro mig, för mig är det inte mat), så finns det en sak jag varit sugen på nu väldigt länge. Sushi. Jag är så oerhört sugen på sushi.

Så sjuk (och sugen på sushi), då ser man vilka det är som ställer upp för en, bryr sig om en, eller helt enkelt försöka hålla sig uppdaterade om en. Det är inte alltid de man förväntat sig.

Dagens sjuklinglåt blir Katy Perrys “Part of me”:
http://www.youtube.com/watch?v=uuwfgXD8qV8&ob=av2e

Leave a Reply

