Allmänt · Uncategorized

med reservationer för felquotat

“Omg, nu tror de vi är värsta fjortisarna”
“Skratta inte så högt!”
“Du kan replikerna utantill”
“du får inte lägga upp den på FB”
“min mobil håller på att dö..”
“en bild till..”
“det kommer säkert sluta med att vi tar det närmsta stället..”
“var låg nu den dära fotkliniken?”
“hade du tänkt att vi skulle gå till dig härifrån?”
“biff med kinesiska gröndsaker och fyra små rätter”
“Nej,jag är besviken på China Box…”
“Då äter vi efterrätt- cupcakes”
“två stora laktosfria ischai”
“Vi går bort dit igen…”
“Vad är det där?”- “jag vet faktiskt inte. Den är nog ny”
“du är också helt platt”
“är där en våning till`?”
“Alla designers är helt stolta typ… men jag tycker inte den är ngt speciellt.. den är typ lite futuristisk..” -“Wow, den var ju cool”
“haha, dör du nu?”
“Nej men du ser ju helt glad ut”
“oj, du har pinnar och allt..”
“bröd, bröd och mera bröd..”
“Leverpastej är så gott!”
“Ska vi gå då?”
“krusbär o päron och öpple”
“typ världens längsta dusch”
“strular i tunnelbanan”
“men ingen ser….” “- jag sa ju det…”
“här är faktiskt barnfamiljer..”
“någon gång i framtiden..” -när?” – ” i sommar”

..Vi hade båda lila

Leave a Reply

