Allmänt · Uncategorized

Severe case of doubting “ever lasting love”

Ja, jag vet inte varför de flesta rubriker jag skriver blir på engelska, men nu är det tydligen så. Hoppas ni står ut.

Ja, mitt “trött på kärlek”-s humör fortsätter. De senaste dagarna har jag verkligen tvivlat på om det finns en stark kärlek, såndär “äkta” kärlek, som kan hålla tills, ja ni fattar… utan otrohet eller annat oerhört mögigt(ex. att det inte verkade som ett kärlekspar som ens var kära). Jag vet personligen inga sådana fall. Är tacksam för att folk är ärliga om saker, men är lite ledsen för det där hoppet jag haft för mänskligheten och kärlek försvinner allt mer.



(typ)Alla säger att kärleken är det största i livet, men varför kan ingen ta ordentligt hand om den?


Betyder det att människor inte kan ta hand om något alls? Om de inte kan ta hand ordentligt om det som betyder mest för dem. Nej, det fattar jag inte.  Jag säger inte att jag är bättre, inte alls, men å andra sidan, jag tvivlar ju på hela fenomenet, eller hur?



Har tyvärr inget foto till er idag.

Leave a Reply

