Allmänt · Uncategorized

Lite elak…

Har lust för att vara lite elak, en tendens att sparka på den jag slagit ner (inte bokstavligt talat). Så låt mig lista en elak lista om varför jag dejtat kineser:

  • Hittade inga koreaner
  • Vill lära mig laga kinesisk mat
  • Den totalt ytliga fakorn, de är heta
  • Som en utmaning
  • För att trotsa normen
  • För att jag i framtiden vill ha ett asiatiskt (eller iaf halvt) barn
Och ja, kineser i PLURAL!
***Det är inte rekommenderat att blogga med hjärnskakning och agressivitet******
Leave a Reply

