Allmänt · Uncategorized

Keep on surprising myself

Ja, nu vet jag ju inte varför titeln blev på engelska, men så kan det gå ibland. Igår gjorde jag något jag nog aldrig trott jag verkligen skulle göra. But I did. Jajaa, så vissa som säkert stalkar mig är givetvis jättenyfikna, den ena vet säkert vad jag gjorde, för jag skrämde skiten ur honom. HAHA! HAHAHAHAHAHA. Ursäkta, men den minen var totalt oslagbar som jag såg. Totalt. Oslagbar. Så otroligt att jag måste göra grammatiska fel.


Om någon nyligen börjat läsa min blogg kan jag ju förvarna; det kan vara någon annan jag skriver om än den du tror, bara så du vet…

Jag gillar även att vara smått kryptisk, så jag kommer inte att avslöja så mycket mer än gårdage förutom att den var awesome. Jag kommer säkert inte berätta för alla som undrar (om de nu faktiskt undrar vad jag gör o läser min blogg istället för att faktiskt fråga mig in person), men vissa få vet.

Funderar på om jag har något viktigt att säga, men nej. Små saker-just vad min blogg ska handla om- är vad gör allt så jävla bra.

Päronträd
Leave a Reply

