Allmänt · Uncategorized

Killen jag inte vill dejta

Jag hade skrivit ungefär 2 stycken på inlägget, relativt bra skrivet också. Sen kraschade datorn och allt försvann. Så nu ska jag bara ta upp “det viktiga”.

Många killar är mycket mer nördiga än tjejer och ibland förstår de inte det. De kan även ha svårt för om tjejen är bättre än dem (har hänt mig några gånger) på datorspel/tvspel/spel what so ever, men det hade varit rätt illa om killen reagerade såhär, om man inte var lika bra som honom;
En sådan kille hade jag verkligen inte velat dejta..
Sen finns det ju killar som tror att bara för tjejen även gillar spel så tycker hon det är ok att när de är sambos att han sitter och spelar hela tiden. I mina förhållanden; inte ok. Jag hade inte bott med personen om jag inte vill umgås med honom. Visst, jag kan spela också och umgås genom de, men inte hela tiden. Vilket jag även uttryckt i följande: http://telomin.deviantart.com/gallery/25646322?offset=24#/d31ipdz
Är väldigt tacksam att jag bor själv.
Leave a Reply

