Allmänt · Uncategorized

Back to basics

Jo, det tjänar väl alla på? Eller iaf, jag och jag- win win situation. Mer skönlitteratur och datorspel- mindre shopping. Eller ja, jag försöker minska på shoppingen. Känns som jag hinner med så otroligt mycket nuförtiden, med vänner, shopping, läsa, spel mm. Å andra sidan sover jag ju inte särskilt mycket, haha.

(lite ränder i bilden, var för jag inte hittade prt scr på syrrans dator så fotade med min mobilkamera xD Detta var då innan hon ((karaktären)) bestämde sig för att bli magiker)

Eftersom jag spelat mer på sistone kommer min “nördvocabulär” fram också, så det får ni vänja er vid,och nu när ni är varnade kan jag ju lika gärna säga det jag nyss kom på (innan det med nördvocabulär). Jag funderar på att ge mig själv en blogg-quest. “Jakten på den perfekta chai:en”, vilket skulle ge mig en perfekt ursäkt för att småfika också. Win-win igen.
Leave a Reply

