Allmänt · Uncategorized

Jag har funnit the holy grail!

Ja, i min världsbild då….och det är:

Världens godaste chailatte (hittils), den är alltid perfekt skummad, med alldeles lagom mycket extra kryddor på. Ja, jag vet inte vad mer jag ska säga. Ni får helt enkelt åka dit och prova den, om ni nu också tycker om Chailatte(annars kan det ju vara). Jag vill egentligen inte presentera saker via min blogg, göra reklam (obetalt). Hmm. Ska jag säga eller inte? Ni kan väl be om att få veta ifall ni vill istället, så får ni en bild här 🙂
Åh, jag måste bara komma på vilken chai-mix de använder så jag kan göra iaf något liknande hemma! Har ju redan en mjölkskummare (och äger ingen mikro), jag är allt en chailattetjej jag!
Leave a Reply

