Allmänt · Uncategorized

Dagens matfrossa

Eller rättare sagt, gårdagens

Dagen till ära, eller bara för att. Så bestämde jag mig, eller snarare upptäckte, att jag var oerhört sugen på äta buffé, kinesisk sådan. Så det gjorde jag. Hade inte ätit någon frukost så kunde kränga i mig extra mycket, vilket ni ska få bildbevis på:
Eller inte. För tydligen ville min dator inte spara dem i JPEG format (vilket jag hade valt), utan gör dem till en “file” istället, som givetvis inte går att öppna med något program. Då detta hänt förut vet jag att datorn senare kommer till sitt förnuft.
Så länge kan ni nöja er med detta foto:
Leave a Reply

