Allmänt · Uncategorized

Ursnygg!

Jo, jag. Totallt ursnygg. Klockan är kvart i två (på natten) efter tre dagars extrem-pluggande på en rapport. Men jag är inte sarkastisk. Har en fantastisk hair-day, och jag tycker jag mognar (blir äldre) på ett väldigt snyggt sätt. Nu infinner den “vuxna” looken sig lite, den där man undrade när man var 16 “kommer jag någonsin att se ut som en kvinna(i ansiktet)?”. Ja, tydligen. Jag gillar det.

Jag är inte längre en totalnaiv 16-åring. Det var skönt det med. Lite naivitet har jag väl kvar (jag kallar det för “hopp för mänskligheten”), men jag blir äldre, visare, klokare och tydligen även snyggare. Det gör faktiskt mig inget alls. Fy vad skönt det känns just nu!
På tal om saker som är snygga(re) när de är äldre tog jag detta fotot idag:
(fotot vill givetvis inte samarbeta- gör ett nytt försök nästa gång jag har tid)
Update:
Leave a Reply

