Allmänt · Uncategorized

Dagens väldigt onödiga resa

Ok, jag har varit 100% säker i två dagar att idag, klockan nio hade jag en viktig tid att passa. Åker till världens ende (typ…) för att sedan få svaret att min viktiga tid är på fredag. Men nej, nu är jag oerhört trött på det stället och ställde minsann in min nästa tid.


Dock var inte resan totalt bortkastad(bara nästan), för jag fick faktiskt ett foto jag tycker är rätt mysigt.

Eftersom idag är en DÅLIG dag, så misslyckas jag givetvis med matlagningen också, kan bero för att jag började bråka med “skype” medans jag skulle laga den. Dags att se om det blev något ätbart av den dära brända smörstekta potatisen! (när den är lyckad är den iaf asgod)
Leave a Reply

