Allmänt · Uncategorized

Friends all over the world

Yay! Äntligen kommer min kära kompis (nuvarande ort: tyskland) och hälsar på!

Då har jag träffat: En australiensare (som iofs inte kom hit för min skull, men det var good times), en japan, sen min nuvarande tysklandskompis och förhoppningsvis nästa sommar en amerikansk kompis!
Jag är så tacksam över att jag lever i detta århundrade, möjligheternas århundrade utser jag det till! 🙂
(Ibland kan det dock bli lite mycket, allt som händer, och då känns det lite såhär..)
Leave a Reply

