Allmänt · Uncategorized

Årets julkortsvinnare går till…

Mormor och morfar!
Årets första julkort kom från dem, på det är en tecknad ängel, eller lucia.. eller änglalucia. I vilket fall som är det ytterst lustigt, då när jag var i Danmark såg jag lite “saker” som hade änglar på sig (söta tecknade), och funderade på att köpa något sådant till dem “för att jag är deras lilla ängel”, tänkte jag smickra mig själv med. Nu blev det ju inte så, men de kanske tänkte ungefär samma sak(om nu inte alla andra fått samma tema också :P). Julkortet gjorde mig piggare denna trötta dag.
Chokldmousse
Har för övrigt shoppat julklappar, genomfört intervju, hälsat på en (annan) kompis där jag bjöds på middag, chokladmousse till efterrätt så sjöng vi givetvis lips 🙂 Passade på att komma in på lite high-score listor 🙂
Leave a Reply

