Allmänt · Uncategorized

Firade min födelsedag i senaste veckan

Förra veckan har jag firat min födelsedag två gånger. Tydligen vill folk ha en fest med, så det lär det bli i framtiden (kanske). Men på min självaste födelsedag valde jag att bara sticka iväg…

Har även fått väldigt fina presenter jag vill visa för er:
Precis vad jag behövde! 🙂
Behövde en sån här form också, fick den i ett sött format!
Fick ett ursnyggt stort halsband också. Har inte så många sånna,d etta är nog mitt första, och blir perfekt till nu i vinter när mina outfits för det mesta består av svarta kläder^^
Fick ännu ett halsband 🙂
Leave a Reply

