Allmänt · Uncategorized

Pausdag

Jag har paus, idag. Ja, hela dagen. Fick igång dagens bättre hälft av grupparbetet på grupparbetet. Det tackar jag henne för!

Är totalt utmattad idag, liksom, extremt. Tror jag börjar få feber med. Temp: 36,9, den brukar ligga runt 36,3. Jag kan typ känna hur mina ögonlock bara hänger, vilade innan middagen ändå.
Jag borde:
Diska
Städa
Röja
Sade jag diska?
Tvätta (ooh den där tvätthögen, endast få tvätta 5 gånger på en månad e tortyr! Tur jag äger mkt kläder (A)
“Fixa” mig. Det inkluderar en jäkla massa saker
sist med definitivt det mest tids och tankekrävande: Skriva komplettering då jag missade skolan igår för jag var lika utmattad som jag är idag.
(Önskar jag hade en egen systemkamera…)
Just nu vill jag bara redan vara fixad, ligga i min säng med en kopp te, och ha någon som går och bäddar filten om mig fasten det inte behövs.
Leave a Reply

