Allmänt · Uncategorized

Optimist-dag

Varför alltid, när man säger att man inte ska låta något förstöra ens humör, händer saker som inte brukar hända annars?

1. Tåget står stilla LÄNGE pga polisen letar efter en person som hade sprungit på spåren tidigare
2. Jag somnar efter jag ätit och drömmer att jag kräker, asmycket.
3. Vaknar och mår jätteilla.
Men nej, jag är faktiskt glad, dock väldigt, väldigt, väldigt utmattad.
Reason? Typ bästa dagen på aslänge igår. Typ, riktigt, riktigt bra. En såndär dag man bara vill inte ska sluta.
Ps. Titta mitt nya halsband. Är det inte bara såååå fint? 😀
Leave a Reply

