Allmänt · Uncategorized

02.42

02.42. Det är vad klockan är nu när jag börjar skriva detta inlägget, och är det fortfarande. Vilken oerhört lång minut. Fortfarande. Hmm. Har min klocka stannat? Åh där slog den över, good. Det började kännas lite konstigt nämligen.

ok, Så jag såg nyss klart filmen “The back-up plan” (starring Jennifer Lopez o ngn snubbe jag inte sett förr vad jag minns), kanske just därför, eftersom jag kollat på en halvkass, clichéfilm som slutar med .. jaa. kanske jag inte ska säga? Men den är hoppfull om kärlek, på ett lite sådär extra cheezy sätt. Inser att jo, inatt är det riktigt jävligt svårt att somna. Efter halva filmen var jag klar med det jag var tvungen att fixa inatt, men jag är inte den som slutar se en film mitt i allt ihopa.
(random bild för ögats skull. Foto by me (såklart))
Var var jag? Jo, så det är mitt inatten, jag kan inte somna trots jag bara sov fyra timmar natten innan jag flängt rundor i skåne och gjort massa annat en hel dag (bland annat tvätta), eller ja. jag är inte trött ens, kanske bara lite ont i ögonen. Så inser jag…. jag hade velat sms:a detta till någon, någon som skulle svara (denna personen skulle få först vakna av smset, faktiskt kolla det, för givetvis skulle det bara vara jag som skulle smsa mitt i natten så personen skulle kolla för den visste det var ifrån mig, och denna personen skulle faktiskt svara mig också meddetsamma, just för det var jag)och inte vara sur eller irriterad på mig för jag smsa mitt i natten, utan en direkt akut orsak(det finns ju de som faktiskt blivit irriterade när jag sms:at TROTS det varit väldigt skut).
Jag är rätt van vid att inte kunna sova eller somna eller vara trött vid detta laget, och kanske är det just för jag såg en sån film som jag känner såhär. Men för tillfället sugen det riktigt hårt att inte ha någon där som jag vet bryr sig på det sättet jag hade behövt just nu.
Leave a Reply

