Allmänt · Uncategorized

Filmrecensioner

“Friends with benefits” vs. “no strings attached”

Det betyder “Justin Timerlake” vs. ..vad heter han nu?.. “Aston Kutcher”
och “Mila Kunis” vs. “Natalie Portman”
Är rätt säker på jag stavat fel någonstans, men äsch, ni hänger nog med ändå.
Ok, jag är inte den som alltid gillar stora utläggningar.
Jag tycker Natalie Portman är sjukt bra, men även Mila Kunis, dock är Portman snäppet bättre, enligt mig. Plus jag fastade ordentligt för henne i hennes roll i star wars.
Jag gillar inte riktigt Justin Timerlake som skådis, tycker inte han är så himla bra. Kutcher kanske spelar lite väl överdrivet ibland, men jag fastnade för honom redan i that 70’s show, så han vinner här.
Filmernas handling: typ samma. Men “friends with benefits” fick mina genusglasögon att vibrera, inte lika jämställd syn som “no strings attached”. Har jag för mig iaf.
“No strings attached” vinner lätt, tror man hade enklare för faktiskt tycka det var roligt, när det skulle vara roligt. Den kändes lite mer genuin faktiskt, plus där inte var för hemska saker i bi-sidan.

Leave a Reply

