Allmänt · Uncategorized

I think I’m in love!

Åh, han är sååå fin. Kan även vara min azn-tillfälliga-brist, lite som järnbrist. Man funkar inte helt 100% utan den dagliga dosen en behöver. Nu har jag bläddrat bland vänners vänners vänner (typ, kanske inte riktigt sån lång kedja) på FB. Så såg jag honom. Så fin! Vet inte hur man uttalar namnet. Men gör det verkligen något? Vill dela med mig av hans vackra yttre. Men om man delar en bild på FB får väl den som lagt upp fotot reda på det? (A)

Hans vackra namn är iaf… oh no tänkte copy paste (för det finns väl några stycken som har samma namn…), men det hade försvunnit. Nu är han försvunnen bland folkmassorna igen. *sorgen*, medans jag försökte skriva in “rätt” namn i sökrutan, skrev jag antagligen fel, så kom det upp andra ansikten, och jag var kär igen.
Fast, jag var inte kär. De var bara fina.
How I love the freedom of being single!
Leave a Reply

