Allmänt · Uncategorized

En sån där “nöjd” dag.

Jag är så himla nöjd med mig själv idag! Ok, ja, det finns ju saker jag hade kunnat vara bättre på, men det är totallt förståeligt (för mig) varför jag just inte är bättre på de sakerna. Varför är jag då så himla nöjd med mig?

Inom loppet av 1 månad har jag positivt överraskat mig själv med att göra saker jag aldrig trodde jag skulle, som då är positiva. Ja, det var nog mest det. Men det räcker och blir över för självförtroendet.  En sak till. Jag kommer på mina egna citat, inte tar ord andra människor kommit på. Inte för det mesta iaf. And it feels good!
Leave a Reply

