Allmänt · Uncategorized

Rosa bandet(eller.. mina nya smycken)!

Yupp, nu har jag med gjort det. En sån människa som berättar när det gjort någonting “gott”, dvs, inte en genuin bra människa. Nej, jag erkänner. Jag köpte inte bara sakerna för att stödja rosa bandet. Jag gjorde det för fina smycken. “Bra människa”-känslan har inte varit överdrivet stark, antagligen för jag vet anledningen vf jag köpte sakerna. Men samtidigt har jag tänkt på att jag gärna HADE velat köpa ngt som stödde rosa bandet, som inte var en brosch, inte var fult.. eller choklad.

Så här är de: De fina smyckena som gör mig till en bättre människa:
Leave a Reply

