Allmänt · Uncategorized

Ja det är mig det är fel på, men MÅSTE det vara så?

Ja, nu hann jag ju gå från att döpa inlägget till “är det mig det är fel på”, och inom loppet av två minuter (komma ihåg vad websidan heter, skriva in mailadressen, komma ihåg vad lösenordet heter, klicka rätt så jag kommer till ett nytt inlägg) han jag komma fram till ja, det är det.

Är det inte meningen att det ska kännas som om jag går på ginseng? Vara överdrivet pigg o så?
Är det inte meningen att jag ska se det positivt hela tiden?
Är det inte meningen att jag ska uppskatta förståelse?
Är det inte meningen att jag ska sväva på små rosa moln (mentalt då utan droger eller alkohol)
Så ja, jag kom fram till.. det är nog meningen
Vad är felet med mig då? Känslomässigt avtrubbad.. Men jag har mycket känslor ju..
positiva-känslor-avtrubbad?
Jo, jag är nog positiva-känslor-avtrubbad
Leave a Reply

