Allmänt · Uncategorized

Jag vill ha wok!

Tror jag blivit beroende. Av wokad mat. av MIN wokade mat. Jag vill äta det varje dag, typiskt nog hade jag bestämt mig för i torsdages att äta rester i fredages. Så jag lade fram korv stroganof i kylen, men igår blev det spaghetti och köttfärssås. För att inte slösa pengar och ha lite variation tvingade jag mig att äta korv stroganof idag istället. Men tänker fortfarande på wok. Jag ska definitivt göra det i morgon, köpte hem en ny sås jag ska prova med.

Idag har jag duschat Kålle, givetvis med shampoo och balsam. Hade tänkte att försöka plugga lite med. Men det är faktiskt lördag, och.. plugga? Nje, räcker det inte med en tråkig sak på en lördag (korv stroganof)?

Försökte få tag på en kompis att hänga med idag… men kanske inte konstigt att den personen inte skickar sms (som man uppmanade till på fb) när den kompisen är allmänt känd för att vara sämst på att höra av sig?

Nejminsann, nu borde jag definitivt gå och diska…

Leave a Reply

