Allmänt · Uncategorized

Förvirrad

okej, total förvirring just nu.
Jag hade iaf 22 som kollade min blogg en dag. Det är rekord, lite glad, men smått sorligt. Sen kan man inte hjälpa men att undra “vilka är dessa människorna som läser?” även om jag har en rätt bra uppfattning om… 4 av dem iaf xD

Sommaren har redan börjat och jag har typ inga sommarfoton alls.. har inte heller gjort något somrigt, inte ens varit på stranden… Hoppas folk blir lite mer sociala när sommarkortet kommit.

För övrigt ska jag personlgen bojkotta Chiquita-företaget för jag anser de är misstänksamma.

Leave a Reply

